Nowy Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32 Unicable Zobacz większe

Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32 Unicable

Nowy produkt

Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32 Unicable I/II do rozbudowy klasycznej instalacji multiswitchowej o technologię jednokablową Unicable I/II.

Więcej szczegółów

9 szt. - ilość produktu na stanie

359,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32 Unicable I/II do rozbudowy klasycznej instalacji multiswitchowej o technologię jednokablową Unicable I/II.

Idealne rozwiązanie jeśli posiadamy już klasyczną instalację multiswitchową i nie można jej rozbudować o kolejne kable. Może współpracować z klasycznym konwerterem Quattro lub nowym typu Wideband.

Technologia do obsługi multiswitcha wykorzystuje dwa przewody poprowadzone ze specjalnych konwerterów Wideband. Obsługa do maks.. dwóch satelitów przez multiswitch, np. Hot Bird + Astra.

Multiswitch posiada wyjście kaskadowe dla podłączenia multiswitchy końcowych lub rozbudowy instalacji o multiswitche kaskadowe. Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32 Unicable I/II posiada dwa wyjścia Unicable I/II, każde z wyjść obsługuje 16 częstotliwości pracy.

Multiswitch może też być stosowany samodzielnie (potrzebny zasilacz 20V) jeśli posiadamy wszystkie dekodery wspierające technologię SCR, Unicable I i II.

Takie dekodery posiadają już największe polskie platformy: nc+ czy Cyfrowy Polsat, ale też wielu producentów odbiorników niezależnych.

Multiswitch wspiera specyfikację:
Unicable I - EN50494 , 8 kanałów
Unicable II - EN50607 , 16 kanały programowalne

Dodatkową zaletą multiswitcha jest wejście DVB-T. Sygnał z anteny naziemnej można zsumować z sygnałem TV satelitarnej.
Trzeba oczywiście zapewnić odpowiedni poziom tego sygnału na wejściu multiswitcha aby po rozdzieleniu nie stracić na jakości.


Zaprogramowany pod następujące odbiorniki:

Cyfrowy Polsat:
- Technologia Unicable I/II (EN50494 + EN50607): Evobox PVR
- Technologia Unicable I (EN50494): Mini HD 2000, HD 3000, HD 5000, HD 5500s, HD 6000, HD 7000 PVR

nc+:
- Technologia Unicable I/II (EN50494 + EN50607): 4K UltraBOX
- Technologia I Unicable I (EN50494): mediaBOX+ (ADB ITI-3740SX), turboBOX+ (ADB ITI-5720SX), wifi PremiumBOX+ (ADB NCP-4740SF), BOX+ ADB ITI-2849/2850/2851S), PVR BOX+ (ITI-5800SX)

Wykaz zaprogramowanych 16 częstotliwości dla odbiorników nc+ i Cyfrowego Polsatu:

1)    1210MHz (EN50494 + EN50607)
2)    1420MHz (EN50494 + EN50607)
3)     1680MHz (EN50494 + EN50607)
4)     2040MHz (EN50494 + EN50607)
5)     978MHz   (EN50494 + EN50607)
6)     1028MHz (EN50494 + EN50607)
7)     1072MHz (EN50494 + EN50607)
8)     1116MHz (EN50494 + EN50607)
9)       1160MHz (EN50607)
10)     1271MHz (EN50607)
11)     1315MHz (EN50607)
12)     1359MHz (EN50607)
13)     1484MHz (EN50607)
14)     1528MHz (EN50607)
15)     1572MHz (EN50607)
16)     1616MHz (EN50607)

W ostatnich kilku, a nawet kilkunastu latach większość instalacji anten zbiorczych w nowo wybudowanych budynkach wyposażona była w możliwość odbioru programów satelitarnych tylko w jednym pokoju, w jednym gnieździe antenowym z powodu doprowadzenie do mieszkania tylko jednego przewodu antenowego. W pozostałych pokojach możliwy był odbiór tylko programów telewizji naziemnej.

Na chwilę obecną rozwój technologii eliminuje te utrudnienie i daje nam możliwość odbioru programów satelitarnych w każdym pokoju mieszkania - dostarczając po jednym przewodzie antenowym 4 sygnały satelitarne.

Warto też zauważyć, że najważniejsza w zastosowaniu tej technologii jest dostępność sprzętu (odbiorników) kompatybilnych z nią kompatybilnych. Dostępność technologii UniCable, SCR w odbiornikach w wolnej sprzedaży jest już od dobrych kilku lat, natomiast platformy cyfrowe w Polsce UniCable/SCR wdrażają stopniowo.

Aktualnie platforma Cyfrowy Polsat zapewnia wsparcie w dekoderze Evobox PVR,(Unicable I/II) oraz wszystkich modelach własnej produkcji, tj.: Mini HD 2000, HD 3000, HD 5000, HD 5500s, HD 6000 i PVR HD 7000 (Unicable I), a nc+ oferuje tą technologię w najnowszych modelach: 4K UltraBOX+ (Unicable I/II), mediaBOX+ (ADB ITI-3740SX), turboBOX+ (ABD ITI-5720SX), wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF), BOX+ (uwaga - tylko ADB ITI-2849/2850/2851S), PVR BOX+ (uwaga - tylko ADB ITI-5800SX, znany nbox recorder).

W zasadzie pozostaje tylko nakłonić administratora, mieszkańców wspólnoty mieszkaniowej do modernizacji instalacji anteny zbiorczej.

GWARANCJA: 24 MIESIĄCE

Polecane produkty